5 top technologijų strateginės tendencijos 2023

Esant dabartinei ekonominei padėčiai, verslo vadovams tenka dar didesnis iššūkis planuoti ir įgyvendinti svarbiausias technologijų strategijas.  Kasmetinis „Gartner” pagrindinių technologijų tendencijų sąrašas yra būtinas vadovas, padedantis įmonėms nustatyti strategijas, kurios gali padėti plaukti kartu su besikeičiančiomis bangomis. Šis sąrašas gali padėti įmonėms neatsilikti nuo technologinės pažangos per ateinančius trejus metus ir vėliau.  

Žinodami, kokios technologinės investicijos gali būti naudingos jūsų įmonei, galėsite drąsiau žengti žingsnius po pandemijos augimo link. 

Skaitykite toliau, kad susipažintumėte su tendencijomis ir sužinotumėte, kokią naudą iš jų gali gauti įmonės. 

1. Skaitmeninė imuninė sistema

Skaitmeninė imuninė sistema (SIS) – tai praktikos ir technologijų derinys, padedantis padidinti produktų, paslaugų ir sistemų atsparumą. Ši praktika ir technologijos pasitelkia stebėjimo galimybes, dirbtinio intelekto (DI) papildytą testavimą, chaoso inžineriją, automatinį ištaisymą, svetainių patikimumo inžineriją ir programinės įrangos tiekimo grandinės saugumą. 

DIS padeda planuoti riziką ir mokytis iš nesėkmių, kad galėtumėte sukurti geresnę klientų patirtį, kuri atlaikytų nesėkmes.  

Iki 2025 m. organizacijos, investuojančios į skaitmeninio atsparumo kūrimą, padidins klientų pasitenkinimą sumažindamos prastovų skaičių 80 %. 

DIS gali padėti jums investuoti į praktiką, kad verslui svarbios sistemos būtų geresnės ir stipresnės. DIS kūrimas ir plėtojimas daro verslą apskritai atsparesnį ir kuria vertę tiek verslo, tiek IT suinteresuotosioms šalims. Ji padeda susieti programinės įrangos kūrimą su verslo rezultatais ir paremti klientų patirties strategijas naudojant šiuolaikines technologijas ir praktiką. 

2. Taikomasis stebimumas 

Taikomasis stebimumas – tai duomenų, kuriuos galima koordinuotai stebėti įvairiose verslo dalyse, pavyzdžiui, taikomosiose programose, infrastruktūroje ir operacijose, naudojimas siekiant greitai ir aktyviai priimti sprendimus ir planuoti būsimus verslo poreikius. 

Taikomasis stebimumas padeda įmonėms ateityje priimti geresnius sprendimus. Naudodami šį metodą galite sutrumpinti laiką, reikalingą reaguoti, ir optimizuoti verslo operacijas realiuoju laiku. 

Iki 2026 m. 70 proc. organizacijų, taikiusių stebimumą, galės greičiau priimti sprendimus, o tai suteiks joms pranašumą prieš konkurentus. 

Jūsų stebimi duomenys yra brangiausias jūsų turtas. Sutelkite dėmesį į verslo galimybių ir naudojimo atvejų nustatymą iš aktyvių ir pasyvių metaduomenų, kad įgytumėte pranašumą prieš konkurentus. Tai padės jums suplanuoti kelias vienu metu vykstančias stebėjimo iniciatyvas. 

Greitai priimkite sprendimus, pakeisdami organizacijos dėmesį nuo stebėjimo ir reagavimo į stebėjimo galimybių taikymą. 

Padėkite savo organizacijos žmonėms įsisavinti taikomąjį stebimumą sutelkdami dėmesį į verslo, taikomųjų programų ir infrastruktūros sluoksnių spektrą. 

3. AI pasitikėjimo, rizikos ir saugumo valdymas (AI TRiSM) 

AI reikia kitokių pasitikėjimo, rizikos ir saugumo tipų, nei naudojote anksčiau. AI TRiSM užtikrina, kad modeliai būtų patikimi, patikimi, saugūs ir privatūs. 

AI TRiSM padeda užtikrinti geresnius rezultatus diegiant dirbtinį intelektą, įskaitant verslo tikslų pasiekimą ir naudotojų pritarimą. Tai ji daro palaikydama AI modelių valdymą, patikimumą, teisingumą, sąžiningumą, patikimumą, tvirtumą, veiksmingumą ir privatumą. Jame pateikiami sprendimai, metodai ir procesai, skirti modelio aiškinamumui ir paaiškinamumui, taip pat AI privatumui, modelio operacijoms ir atsparumui priešiškoms atakoms. 

Iki 2026 m. organizacijos, kurios operatyviai įgyvendins AI skaidrumą, patikimumą ir saugumą, pasieks 50 proc. geresnį AI modelių rezultatą priėmimo, verslo tikslų ir naudotojų pripažinimo požiūriu. 

4. Pramonės debesijos platformos 

Pramonės debesys sujungia debesijos paslaugas, kurios tradiciškai perkamos atskirai, apjungdami jas į vieną iš anksto integruotą, pritaikomą sprendimą. Tai gali padėti organizacijoms būti lankstesnėms, paspartinti inovacijas ir pagreitinti vertės kūrimo laiką. 

Pramonės debesų platformos – tai programinės įrangos, platformos ir infrastruktūros kaip paslaugos (IaaS) derinys su konkrečiomis pramonės sektoriui skirtomis funkcijomis. Tai gali padėti įmonėms lengviau prisitaikyti prie savo pramonės šakos pokyčių.  

Įmonės gali naudotis pramonės debesijos platformų paketinėmis verslo galimybėmis (PBC), kad sukurtų unikalias ir išskirtines skaitmenines iniciatyvas. Taip užtikrinamas judrumas, inovacijos ir sutrumpinamas pateikimo rinkai laikas, be to, išvengiama užsidarymo. 

5. Platformų inžinerija 

Įmonės pradėjo kurti platformas, kurios yra tarp naudotojo ir paslaugų, kuriomis jis remiasi. Tai padeda programuotojams, duomenų mokslininkams ir galutiniams naudotojams, nes sumažina jų atliekamo vertingo darbo trintį. 

Platformos – tai ekspertų sudarytas įrankių, galimybių ir procesų rinkinys. Tikslas – palengvinti naudotojams rasti tai, ko jiems reikia, kad jie galėtų produktyviai dirbti ir negaištų laiko bandydami viską išsiaiškinti. Platforma turėtų būti pateikta taip, kad naudotojams būtų lengva laikytis jų pageidaujamo darbo proceso.